Зваротны званок

У дадзены момант наш працоўны дзень закончаны. Пакіньце свой нумар тэлефона і мы вам ператэлефануем у зручны для вас час!

Зваротны званок

Ваша заяўка зафіксавана. Чакайце званка

Камунальнаму унiтарнаму прадпрыемству
«Цэнтр інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама» патрабуецца:


Патрабаваны вопыт працы: 1–3 гады

Поўная занятасць, поўны дзень

Абавязкі:

  • вядзенне работы па ідэалогіі на прадпрыемстве (фарміраванне справаздач, планаў і г.д.);
  • арганізацыя ўзаемадзеяння з мясцовымі органамі ўлады па вырашэнні пытанняў ідэалагічнага кірунку;
  • арганізацыя фізкультурна-аздараўленчых і культурна-масавых мерапрыемстваў;

Патрабаванні:

  • вышэйшая адукацыя;

Умовы:

  • Афіцыйнае працаўладкаванне
  • 8-мі гадзінны працоўны дзень, пяцідзёнка
  • Медыцынская страхоўка
  • Поўны сацыяльны пакет
  • Маладая каманда і выдатнае кіраўніцтва
  • Зручнае месцазнаходжанне офіса (ст.м. Інстытут Культуры)
  • Узровень з/пл па выніках сумоўя

Ключавыя навыкі:

  • арганізацыя мерапрыемстваў
  • карыстальнік ПК
  • пісьменная гаворка
  • праца з аргтэхнікай
  • дзелавая перапіска
  • вядзенне справаздачнасці
  • арганізацыйныя навыкі
  • уменне працаваць у калектыве
  • спартыўныя мерапрыемствы
  • ідэалогія

 

Кантактная інфармацыя
Аляксандр Мікалаевіч
+375 (17) 215-45-04
a.vasilenko@it-minsk.by

 


На час сацыяльнага адпачынку па цяжарнасці і родах, сацыяльнага адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім ўзросту 3-х гадоў асноўнага работніка.
Патрабаваны вопыт працы: 1-3 гады.
Поўная занятасць, поўны дзень.
Заработная плата да 800 бел. рублёў на рукі.

Абавязкі:

  • упраўленне СМЯ;
  • распрацоўка і актуалізацыя дзеючых стандартаў арганізацыі;
  • правядзенне ўнутраных аўдытаў;
  • складанне справаздач па пытаннях функцыянавання працэсаў арганізацыі;
  • кантроль і аналіз ацэнкі задаволенасці наведвальнікаў;
  • распрацоўка Палітыкі ў галіне якасці;
  • кантроль працы кіраўнікоў прадпрыемства;
  • кансультацыі па кіраванні сістэмай менеджменту якасці;
  • узаемадзеянне з кантралюючымі органамі;
  • дакументаабарот (уваходная карэспандэнцыя, акты, загады).

Патрабаванні:

  • вышэйшая адукацыя;
  • веданне ISO 9001.

Умовы:

  • афіцыйнае працаўладкаванне;
  • 8-мі гадзінны працоўны дзень, пяцідзёнка;
  • медыцынская страхоўка;
  • поўны сацыяльны пакет;
  • маладая каманда і выдатнае кіраўніцтва;
  • зручнае месцазнаходжанне офіса (ст.м. Інстытут Культуры).

Кантактная інфармацыя
Просьба дасылаць рэзюмэ на э/п:
s.voiteshonok@it-minsk.by
a.vasilenko@it-minsk.by

 


Заробак: ад 900 руб. на рукі

Патрабаваны вопыт працы: ад 1 года
Поўная занятасць, поўны дзень

Абвавязкі:

  • Суправаджэнне працуючых IT-праектаў (сайты і іншыя сістэмы)

Патрабаванні:

  • Веданне асноў HTML/CSS;
  • Базавыя веды Photoshop;
  • Веданне адміністрацыйных інтэрфейсаў CMS: 1C-Бітрыкс, Joomla, Drupal, Wordpress;
  • Веданне асноў SEO-прасоўвання;
  • Веданне асноў SMM-прасоўвання.

Умовы:

  • Своечасовая аплата працы
  • Афіцыйнае працаўладкаванне
  • Наяўнасць сацыяльнага пакета
  • Маладая каманда і выдатнае кіраўніцтва
  • Зручнае месцазнаходжанне офіса ў цэнтры (вул. Карла Маркса)

Кантакты:
Глебко Дзяніс Іванавіч
Email: cit.upit@it-minsk.by
Тэл.: (017) 21558002155815

 


Заробак: ад 1100 руб. на рукі

Патрабаваны вопыт працы: ад 1 года
Поўная занятасць, поўны дзень

Абавязкі:

  • Распрацоўка вэб-сайтаў/сістэм на аснове CMS 1C-Бітрыкс, CMS Joomla і інш.
  • Суправаджэнне ўжо створаных праектаў

Патрабаванні:

  • Веданне PHP 5 і вышэй
  • Веданне JavaScript/jQuery
  • Веданне MySQL
  • Веданне HTML/CSS
  • Кросбраўзерная/адаптыўная вёрстка
  • Twitter Bootstrap
  • Базавыя веды Photoshop 
  • Веданне CMS 1C-Бітрыкс:
  • Адміністраванне сайта на CMS 1C-Битрикс
  • Устаноўка CMS
  • Абнаўленне версіі ўсталяванай CMS
  • Пошук, ўстаноўка, абнаўленне і налада неабходных модуляў, кампанентаў
  • Дапрацоўка ўстаноўленых модуляў, кампанентаў
  • Распрацоўка ўласных модуляў, кампанентаў
  • Загрузка сайта на хостынг
  • Веданне сборак:
    • 1С-Бітрыкс: Упраўленне сайтам
    • 1C-Бітрыкс24
  • Пажадана веданне CMS Joomla:
  • Адміністраванне сайта на CMS Joomla!
  • Устаноўка CMS
  • Абнаўленне версіі ўсталяванай CMS
  • Пошук, ўстаноўка, абнаўленне і налада неабходных модуляў, кампанентаў, убудоў
  • Дапрацоўка устаноўленых модуляў, кампанентаў, убудоў
  • Распрацоўка ўласных модуляў, кампанентаў, убудоў
  • Загрузка сайта на хостынг

Умовы:

  • Своечасовая аплата працы
  • Афіцыйнае працаўладкаванне
  • Наяўнасць сацыяльнага пакета
  • Маладая каманда і выдатнае кіраўніцтва
  • Зручнае месцазнаходжанне офіса ў цэнтры (вул. Карла Маркса)

Кантакты:
Глебко Дзяніс Іванавіч
Email: cit.upit@it-minsk.by
Тел.: (017) 21558002155815

 


Патрабаваны вопыт працы: 1-3 гады

Поўная занятасць, поўны дзень

Заробак: вызначаецца па выніках сумоўя

Цэнтр працуе ў сферы развіцця канцэпцыі разумнага горада і лічбавай трансфармацыі працэсаў кіравання горадам і інфраструктурай. Гэты тэхналагічны кірунак зараз бурна развіваецца ва ўсім свеце, таму спадзяемся знайсці людзей, якія захапляюцца інавацыямі і хочуць разбірацца ў гэтым.

Праца мяркуе наяўнасць у сушукальніка наступных навыкаў:

  • Праца ў камандзе, разуменне агульнай справы і сваіх прыярытэтаў
  • Здольнасць аналізаваць праблемы і шукаць шляхі вырашэння
  • Уменне актыўна слухаць і чуць

Абавязкі:

  • Ілюстрацыя, адмалеўка графічных элементаў;
  • Распрацоўка дызайну сайтаў і мабільных прыкладанняў;
  • Дызайн статычных, анімаваных банэраў і іншых графічных матэрыялаў для сайтаў;
  • Фотамантаж, калаж, рэтуш;
  • Распрацоўка дызайну рэкламнай паліграфічнай прадукцыі (брашуры, улёткі, буклеты, візітоўкі, бланкі, канверты, календары і інш.);

Патрабаванні:

  • Веданне пакета Adobe (Photoshop, Illustrator), Corel Draw;
  • Веданне асноў HTML, вёрсткі.

У партфоліо хацелася б убачыць выявы (не важна ў якой тэхніцы), ілюстрацыі, макеты сайтаў або паліграфічных матэрыялаў.

Умовы:

  • Магчымасці для прафесійнага росту.
  • Афіцыйнае працаўладкаванне і заработная плата.
  • Праца ў дружным і згуртаваным калектыве аднадумцаў.
  • Офіс размяшчаецца на вул. Карла Маркса, 6.

 

Кантактная інфармацыя

Спецыяліст па падборы і развіцці персаналу
Аляксандр Целяпушкін: +375 (44) 739-68-77
a.telepushkin@it-minsk.by 

Начальнік службы
IТ-распрацовак і лічбавай
трансфармацыі бізнесу Іван Бутук: +374 (44) 721-86-20
i.butuk@it-minsk.by

 

Патрабаваны вопыт працы: 3-6 гадоў
Поўная занятасць, поўны дзень

Абавязкі:

  • метадычнае і функцыянальнае кіраўніцтва, каардынацыя працы разлікова-даведачных цэнтраў, узаемадзеянне са структурнымі падраздзяленнямі, арганізацыямі, пастаўшчыкамі паслуг па пытанні спагнання дэбіторскай запазычанасці плаце за жыллёва-камунальныя паслугі;
  • правядзенне аналізу стану работы па спагнанні запазычанасці за аказаныя жыллёва-камунальныя паслугі, падрыхтоўка патрабаванай устаноўленай справаздачнасці;
  • прадстаўленне і абарона інтарэсаў арганізацыі ў судах рознай інстанцыі, выпрацоўка стратэгіі вядзення судовых працэсаў;
  • удзел у распрацоўцы дакументаў прававога характару, аказанне прававой дапамогі работнікам падраздзяленняў;
  • захаванне ўстаноўленага парадку ўліку і разгляду лістоў, запытаў арганізацый, зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, падрыхтоўка адказаў у межах кампетэнцыі.

 Патрабаванні:

  • вышэйшая прафесійная (юрыдычная) адукацыя

 Умовы:

  • заработная плата па выніках сумоўя;
  • афіцыйнае працаўладкаванне;
  • наяўнасць сацыяльнага пакета.,

 Кантактная інфармацыя

Андрэй Сяргеевіч
+375 (17) 2158880
a.bukatov@it-minsk.by


Заробак ад 700 бел. руб. да выліку падаткаў

Поўная занятасць, поўны дзень

Абавязкі:

  • прадастаўляць тлумачэнні грамадзянам па пытаннях уліку, разліку і налічэнняў платы за жыллёва-камунальныя паслугі і платы за карыстанне жылымі памяшканнямі, парадку прадастаўлення льгот, пераразлікаў і іншых пытаннях у межах кампетэнцыі спецыяліста па камунальных разліках РДЦ;
  • ажыццяўляць выдачу даведак усталяванай формы, у межах кампетэнцыі спецыяліста па камунальных разліках РДЦ;
  • складаць устаноўленую справаздачнасць і інфармацыю па запытах, у тым ліку справаздачнасць, якая фарміруюцца з выкарыстаннем праграмнага прадукту АІС "Разлік-ЖКП", у межах кампетэнцыі;
  • разглядаць ва ўстаноўленым парадку звароты грамадзян, па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю спецыяліста, рыхтаваць даведкі па зваротах, іншую неабходную інфармацыю для аб'ектыўнага разгляду зваротаў.

Патрабаванні:

  • вышэйшая/сярэдняя спецыяльна прафесійная адукацыя (эканамічная, бухгалтарская).

Умовы:

  • афіцыйнае працаўладкаванне;
  • наяўнасць сацыяльнага пакета.

Кантактная інфармацыя
Юлія Вячаславаўна
+375 (17) 2158857
y.ageeva@it-minsk.by

 

Патрабаваны вопыт працы: не патрабуецца
Поўная занятасць, поўны дзень

Абавязкі:

  • забеспячэнне бесперабойнай працы, правільнай і эфектыўнай эксплуатацыі, арганізацыі рамонту і мадэрнізацыі энергетычнага абсталявання прадпрыемства;
  • веданне правілаў тэхнікі бяспекі пры эксплуатацыі электраўстановак, правілаў тэхнічнай эксплуатацыі электраўстановак, правілаў прылад электраўстановак і пажарнай бяспекі ў аб'ёме не ніжэй за IV групу па электрабяспецы;
  • падрыхтоўка энергетычнага абсталявання арганізацыі да эксплуатацыі ў асенне-зімовы перыяд;
  • складанне графікаў планава-папераджальных работ і складанне заявак на закупку матэрыялаў;
  • забеспячэнне заключэння дагавораў электразабеспячэння, цеплазабеспячэння і водазабеспячэння (водаадвядзення);
  • ажыццяўленне кантролю за якасцю рамонтна-будаўнічых работ на энергетычным абсталяванні, што выконваюцца падраднымі арганізацыямі;
  • улік спажывання і кантроль за рацыянальным выкарыстаннем ТЭР;
  • удзел у распрацоўцы нормаў ТЭР;
  • складанне плана мерапрыемстваў па энергазберажэнні;
  • фарміраванне статыстычнай справаздачнасці: 12-тэк, 4-энергазберажэнне, звесткі аб нормах расходу ТЭР на вытворчасць прадукцыі (работ, паслуг) і інш справаздачнасці, якая ўваходзіць у кола сваёй дзейнасці;
  • ажыццяўленне кантролю за выкананнем дагаворных абавязкаў па заключаных дагаворах з іншымі арганізацыямі;
  • удзел у выпрабаваннях і прыёмцы энергаўстановак і сетак у эксплуатацыю;
  • своечасовае выпрабаванне сродкаў абароны, якія выкарыстоўваюцца ў электраўстаноўках;
  • разлік камунальных паслуг арандатарам;
  • удзел у падрыхтоўцы тэхнічнай дакументацыі для правядзення тэндэраў на закупку энергетычнага абсталявання, матэрыялаў і аказання паслуг у сферы сваёй дзейнасці;
  • узаемадзеянне з нагляднымі і кантрольнымі органамі.

 Патрабванні:

  • вышэйшая прафесійная (тэхнічная) адукацыя;
  • група па электрабяспецы.

 Умовы:

  • своечасовая аплата працы;
  • афіцыйнае працаўладкаванне;
  • наяўнасць сацыяльнага пакета.

 Кантактная інфармацыя

Мікалай Мікалаевіч

+375 (17) 2158893

m.vlasavets@it-minsk.by


Заработная плата: ад 700 да 800 бел. руб. на рукі
Патрабаваны вопыт працы: 1-3 гады
Поўная занятасць, поўны дзень
У разлікова-даведачны цэнтр г. Мінска патрабуецца юрысконсульт.

Функцыі:

  • метадычнае кіраўніцтва прававой працай разлікова-даведачнага цэнтра; ажыццяўленне прэтэнзійна-іскавай работы па зніжэнні дэбіторскай запазычанасці па плаце за жыллёва-камунальныя паслугі;
  • своечасовая падрыхтоўка матэрыялаў па спагнанні дэбіторскай запазычанасці (накіраванне/уручэнне папярэджанняў, прэтэнзій, падача заяў для ўчынення выканаўчых надпісаў, іскавых заяў і інш.);
  • узаемадзеянне з органамі прымусовага выканання, а таксама з іншымі арганізацыямі ўсіх формаў уласнасці па пытаннях выканання выканаўчых дакументаў;
  • прадстаўленне і абарона інтарэсаў арганізацыі і/або пастаўшчыкоў паслуг згодна з дагаворнымі праваадносінамі ў судах рознай інстанцыі, пракуратуры і іншых дзяржаўных ведамствах па пытаннях уліку, разліку і налічэння платы за жыллёва-камунальныя паслугі;
  • захаванне ўстаноўленага парадку ўліку і разгляду вусных і пісьмовых заяў, зваротаў грамадзян, а таксама ўдзел у падрыхтоўцы адказаў на звароты грамадзян, у тым ліку ў кнізе заўваг і прапаноў;
  • ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур;
  • кансультаванне грамадзян па пытаннях, якія вынікаюць з грамадзянска-прававых, жыллёвых і іншых праваадносін і іншае.

 Патрабаванні:

  • вышэйшая прафесійная (юрыдычная) адукацая без прад'яўлення патрабаванняў да стажу працы або сярэдне-спецыяльная (юрыдычная) адукацая і стаж працы на пасадах, якія замяняюцца спецыялістамі з сярэдняй спецыяльнай (юрыдычнай) адукацыяй, не менш за 3 гады.

 Умовы:

  • афіцыйнае працаўладкаванне;
  • наяўнасць сацыяльнага пакета.

 Кантактная інфармацыя

Анастасія Сяргееўна
+375 (17) 2158849
a.gvozdik@it-minsk.by


Патрабаваны вопыт працы: не патрабуецца
Поўная занятасць, зменны графік
Заробак - ад 1 000 бел. руб. да выліку падаткаў. 

Ва ўпраўленне "Кантакт-цэнтр" патрабуецца спецыяліст па працы з кліентамі.

Абавязкі:
кансультаванне кліентаў па тэлефоне (ўваходныя званкі);

Патрабаванні:

  • адукацыя вышэйшая;
  • пісьменная гаворка;
  • упэўнены карыстальнік ПК.

Асобасныя якасці:

  • добразычлівасць і камунікабельнасць;
  • кліентаарыентаванасць;
  • стрэсаўстойлівасць;
  • уменне працаваць з вялікім аб'ёмам інфармацыі.

Умовы працы:

  • камфортнае працоўнае месца ў цэнтры горада;
  • афіцыйнае працаўладкаванне (кантракт);
  • стабільная заработная плата (2 разы на месяц);
  • навучанне за кошт кампаніі;
  • малады, прыязны калектыў;
  • магчымасць кар'ернага росту.

Гатовыя навучыць усяму з нуля, ад вас патрабуецца толькі здольнасць засвойваць веды і прымяняць іх на практыцы.


Кантактная інфармацыя
Алена Юр'еўна
+375 (17) 215-34-16
+375 (33) 333-11-00
e.stepuk@it-minsk.by